Κοινοβουλευτική δραστηριότητα

ΚΕΛΛΑΣ: Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΜΠΑΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΩΝ



Με αφορμή την απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών στον κοινοβουλευτικό έλεγχο, σχετικά με τις συγχωνεύσεις των δυο Οικονομικών Υπηρεσιών της Λάρισας και τις θέσεις των εργαζομένων, ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Από τον περασμένο Φεβρουάριο, με ερώτησή μου προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Τσακαλώτο, ζητούσα να πληροφορηθώ εάν προτίθεται η Κυβέρνηση να επανεξετάσει το σχέδιο που προτείνεται από την ΑΑΔΕ και προβλέπει την συγχώνευση των Α’ και Β’ Δ.Ο.Υ του Ν. Λάρισας με παράλληλη μείωση του στελεχιακού δυναμικού της νέας ενοποιημένης Δ.Ο.Υ κατά 33 θέσεις εργασίας.
Την ώρα που το Υπουργείο διαβεβαιώνει πως “δεν πρόκειται να θιγεί καμία θέση υπηρεσιακού υπαλλήλου” (Απάντηση Υπουργείου Οικονομικών με ημερομηνία 23/4), η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων σε δικό της έγγραφο, (με ημερομηνία 8/3) επισημαίνει πως “με την ολοκλήρωση της αναδιοργάνωσης των Περιφερειακών Φορολογικών Υπηρεσιών, θα εξεταστεί και το ζήτημα του καθορισμού των οργανικών θέσεων του προσωπικού αυτών, σύμφωνα πλέον με τις υφιστάμενες συνθήκες”.
Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό το Υπουργείο Οικονομικών και η Α.Α.Δ.Ε βρίσκονται σε αντίθετες κατευθύνσεις, δημιουργώντας κλίμα ανασφάλειας στους δημόσιους λειτουργούς ενώ απειλείται ευθέως η ομαλή λειτουργία της νέας Υπηρεσίας, με αποτέλεσμα, την υποβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών.
Προφανώς ή δεν έχουν συνεννοηθεί μεταξύ τους ή κάποιος ψεύδεται.
Επιτέλους, η κυβέρνηση ας μιλήσει με την γλώσσα της αλήθειας και ας σταματήσει τον εμπαιγμό των δημοσίων λειτουργών, αλλά και του συναλλασσόμενου κοινού».

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΕ ΜΟΥΖΑΛΑ,ΚΑΜΜΕΝΟ,ΣΚΟΥΡΛΕΤΗ
ΚΕΛΛΑΣ:ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΩΝ ΡΟΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ



Το θέμα της “κατακόρυφης αύξησης των μεταναστευτικών και προσφυγικών ροών στον Έβρο” φέρνει στη Βουλή ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας, συνυπογράφοντας σχετική ερώτηση του βουλευτή Ν. Έβρου κ. Αναστάσιου Δημοσχάκη, προς τους Υπουργούς Μεταναστευτικής πολιτικής, Εθνικής Άμυνας και Εσωτερικών κκ. Ιωάννη Μουζάλα, Πάνο Καμμένο και Πάνο Σκουρλέτη.

Οι ερωτώντες βουλευτές επισημαίνουν ότι “οι μεταναστευτικές και προσφυγικές ροές στον Έβρο, παίρνουν ανεξέλεγκτες διαστάσεις με τα νούμερα που καταγράφουν οι Υπηρεσίες Συνοριακής Φύλαξης να είναι άκρως ανησυχητικά”.

Χαρακτηριστικά, αναφέρουν πως “καθημερινά περνάνε το ποτάμι του Έβρου πάνω από 300 μετανάστες και πρόσφυγες, αριθμός που είναι βέβαιο ότι θα αυξηθεί όσο πλησιάζουμε προς το καλοκαίρι και το Φθινόπωρο που ο καιρός συνεχώς θα βελτιώνεται”.

Οι βουλευτές του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης παραθέτοντας στοιχεία που δείχνουν αυξητική τάση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, τονίζουν ότι “η Τουρκία χρησιμοποιεί και πάλι το χαρτί των οικονομικών μεταναστών και των προσφύγων για να αυξήσει την πίεση προς την Ε.Ε. και προς την Ελλάδα, με υπαρκτό πλέον  τον κίνδυνο να τιναχθεί στον αέρα η κοινή δήλωση Τουρκίας –ΕΕ!”

Μετά την παράνομη σύλληψη και κράτηση των δύο στρατιωτικών μας στις φυλακές υψίστης ασφαλείας στην Αδριανούπολη φαίνεται αδύνατο να χειριστεί το θέμα η Διασυνοριακή Επιτροπή, που συνήθως έλυνε τέτοια ζητήματα.

Οι βουλευτές της ΝΔ, επιρρίπτουν ευθύνες στα αρμόδια Υπουργεία για “χαλάρωση της έντασης υλοποίησης του σχεδίου ΑΣΠΙΔΑ στην ευρύτερη περιοχή, όπως και για αντικρουόμενες διαταγές σχετικά με την ακολουθούμενη πολιτική στον τομέα της αποτροπής”.

Τέλος οι ερωτώντες βουλευτές, αναγνωρίζοντας το τεράστιο και δύσκολο έργο των Συνοριοφυλάκων μας, οι οποίοι “με πενιχρά μέσα, υπερβάλουν εαυτούς”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, τονίζουν την αναγκαιότητα συνδρομής των Ευρωπαϊκών Δυνάμεων της FRONTEX, επισημαίνοντας:
 
«Η κόπωση των Δυνάμεων Συνοριακής Φύλαξης, που καταβάλλουν φιλότιμες προσπάθειες για να προστατέψουν τα σύνορά μας, τα οποία εκτός από ελληνικά είναι και ευρωπαϊκά, συνυπολογίζοντας και τις σοβαρές ελλείψεις σε τεχνολογικό εξοπλισμό, είναι απόλυτα δικαιολογημένη.

Για την καλύτερη φύλαξη των συνόρων μας είναι απαραίτητη και η συνδρομή των Ευρωπαϊκών δυνάμεων της FRONTEX με τα απαραίτητα μέσα , για τις οποίες θα πρέπει να διεκδικήσουμε, ως χώρα, να  μην αναπτύσσουν τις δυνάμεις τους μόνο κατά μήκος των ελληνικών συνόρων, αλλά και στα πέρα σύνορα της γειτονικής χώρας ως παρατηρητές».


Με βάση τα παραπάνω οι βουλευτές της ΝΔ, θέτουν στους αρμόδιους Υπουργούς τα παρακάτω ερωτήματα:

1.    Πως θα αντιμετωπίσετε τις αυξημένες μεταναστευτικές και προσφυγικές ροές στον Έβρο; Υπάρχει σχέδιο αντιμετώπισης τους και αν ναι ποιο είναι αυτό;
2.    Θα ενισχύσετε με άτομα, αλλά και με τον κατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό τις Υπηρεσίες Συνοριακής Φύλαξης, ώστε να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά οι συνεχόμενες ροές μεταναστών και προσφύγων;
3.    Θα ενισχύσετε τις δομές διαχείρισης μεταναστών – προσφύγων, ώστε να αποδεσμευτούν δυνάμεις για την περιπολία στα σύνορα προς αποτροπή των παράνομων διελεύσεων;
4.    Θα ζητηθεί η παρουσία της FRONTEX για την από κοινού με όλους τους Ευρωπαίους αποτελεσματική φύλαξη των συνόρων μας με την άμεση ενεργοποίηση των ομάδων ταχείας ανταπόκρισης RABIT;
5.    Θα διεκδικήσετε την παρουσία της FRONTEX και κατά μήκος των πέρα συνόρων, της γειτονικής μας χώρας, ώστε να επιτευχθεί μια πιο ουσιαστική και αποτελεσματική φύλαξη των συνόρων των δύο κρατών;
6.    Έχουν βάση τα σενάρια που αναφέρουν για δημιουργία επιπλέον δομών εξυπηρέτησης προσφύγων και μεταναστών, εκτός από τις ήδη υπάρχουσες, στον Έβρο και στη Θράκη γενικότερα, που αποτελούν νευραλγικές, ακριτικές και ευαίσθητες περιοχές;

ΚΕΛΛΑΣ: 11 ΜΗΝΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ



Το θέμα “των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών και των συμβούλων των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, που παραμένουν απλήρωτοι εδώ και έντεκα μήνες”, φέρνει στη Βουλή, ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας, με ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου.

Την ερώτηση, με πρώτη υπογράφουσα την Τομεάρχη Παιδείας της ΝΔ, κ. Νίκη Κεραμέως, συνυπογράφουν ακόμη, οι αν. Τομεάρχες Παιδείας, βουλευτές Ν. Καστοριάς και Ν. Αργολίδας κκ. Μαρία Αντωνίου και Γιάννης Ανδριανός, αλλά και ο βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης κ. Κώστας Γκιουλέκας.

Οι ερωτώντες βουλευτές ζητούν από τον αρμόδιο Υπουργό να απαντήσει “πότε θα αποπληρωθούν τα δεδουλευμένα της προηγούμενης σχολικής χρονιάς και θα αρχίσουν οι πληρωμές για την τρέχουσα, αν θα αποδοθούν ευθύνες για την πολύμηνη καθυστέρηση στις πληρωμές των αμοιβών και των ασφαλιστικών εισφορών και αν θα ληφθούν τα ενδεδειγμένα μέτρα, ώστε τέτοια φαινόμενα να μην επαναληφθούν στο μέλλον”.

Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης:

Οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί και οι σύμβουλοι των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) συνεχίζουν να παραμένουν απλήρωτοι για την προηγούμενη σχολική χρονιά, δηλαδή η καθυστέρηση πληρωμής τους αγγίζει τους έντεκα μήνες, ενώ είναι απλήρωτοι και για την τρέχουσα σχολική χρονιά, που ξεκίνησε για τους ωρομίσθιους τον Δεκέμβριο του 2017.

Το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.), που εποπτεύεται απ’ το Υπουργείο Παιδείας, αναβάλλει την πληρωμή από μήνα σε μήνα, προβάλλοντας κάθε φορά διάφορα προσχήματα. Η υπ. αριθμ. 5406/324/04.04.2018 Απόφαση του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. προβλέπει την έγκριση καταβολής αμοιβής των ωρομίσθιων εκπαιδευτών ενηλίκων των ΣΔΕ, σχολικής περιόδου 2016-2017. Αν πράγματι υλοποιηθεί αυτή η δέσμευση, θα εξακολουθούν να εκκρεμούν οι πληρωμές του έτους 2017-2018, καθώς και αυτές των συμβούλων.

Οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί και σύμβουλοι των ΣΔΕ, οι οποίοι επιπλέον δεν εργάζονται όλο τον χρόνο ούτε έχουν πλήρες ωράριο, καταγγέλλουν ότι δεν μπορούν πλέον να αντεπεξέλθουν εξαιτίας της μη πληρωμής τους. Ταυτόχρονα, λόγω της μη καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών από τον εργοδότη, έχουν χάσει την ασφαλιστική τους ικανότητα και δεν δικαιούνται επίδομα ανεργίας μετά την περυσινή λήξη της σύμβασής τους.

Κατόπιν αυτών, ερωτάσθε:
1.    Πότε θα αποπληρωθούν τα δεδουλευμένα της προηγούμενης σχολικής χρονιάς και θα αρχίσουν οι πληρωμές για την τρέχουσα;
2.    Θα αποδοθούν ευθύνες για την πολύμηνη καθυστέρηση στις πληρωμές των αμοιβών και των ασφαλιστικών εισφορών;
3.    Σκοπεύετε να λάβετε τα ενδεδειγμένα μέτρα, και αν ναι, ποια είναι αυτά, ώστε τέτοια φαινόμενα να μην επαναληφθούν στο μέλλον;


ΚΕΛΛΑΣ:ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ



Ενημέρωση για τις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την εκκλησιαστική εκπαίδευση, ζητά ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας κ. Χρήστος Κέλλας, με ερώτηση προς τον αρμόδιο Υπουργό κ. Κώστα Γαβρόγλου.

Την ερώτηση, με πρώτη υπογράφουσα την Τομεάρχη Παιδείας της ΝΔ κ. Νίκη Κεραμέως, συνυπογράφουν ακόμη οι αν. Τομεάρχες Παιδείας, βουλευτές Ν. Καστοριάς και Ν. Αργολίδας κκ. Μαρία Αντωνίου και Ιωάννης Ανδριανός.

Οι ερωτώντες βουλευτές επικρίνουν τον αρμόδιο Υπουργό για “υποβάθμιση  της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης της χώρας” καθώς όπως επισημαίνουν “δεν έχει υλοποιηθεί καμία από τις εξαγγελίες για  ίδρυση και λειτουργία των Κέντρων Ιερατικής Μαθητείας”, ενώ “έχουν καταργηθεί και τα Ιερατικά Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, αφήνοντας τους μαθητές τους κυριολεκτικά στον αέρα”.

Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης:

Η ανάγκη ενίσχυσης του μορφωτικού επιπέδου του Ορθόδοξου κλήρου της Ελλάδας, όπως έχει εκφραστεί από αρκετούς Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος, ώστε να συνάδει με τη θέση του ιερέα στο σύγχρονο, διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, απαιτεί πρωτίστως την αναβάθμιση της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης της χώρας.
Σε αυτό το πλαίσιο, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ήδη από το 2015, έχει δημοσίως δεσμευθεί ότι θα προχωρήσει στην ίδρυση και λειτουργία Κέντρων Ιερατικής Μαθητείας (ΚΙΜ), τα οποία θα παρέχουν διετή μεταλυκειακή εκπαίδευση σε κληρικούς της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Επιπροσθέτως, εν αναμονή του νέου χάρτη της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης, καταργήθηκαν τα Ιερατικά Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΙΣΔΕ), τα οποία προβλέπονταν στο άρ. 1 του Ν. 3432/2006, αφήνοντας τους μαθητές των ΙΣΔΕ κυριολεκτικά στον αέρα.

Ερωτάσθε:
1.    Γιατί καθυστερεί τόσο η σχετική νομοθετική ρύθμιση για τα ΚΙΜ;
2.    Πότε και που θα λειτουργήσουν τα πρώτα Κέντρα Ιερατικής Μαθητείας;
3.    Τι μέλλει γενέσθαι με τους μαθητές των ΙΣΔΕ, οι οποίοι δεν επιθυμούν να επιλέξουν τη λύση των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, αλλά επιθυμούν να λάβουν δευτεροβάθμια εκκλησιαστική εκπαίδευση;
4.    Ποια άλλα μέτρα σκοπεύει να λάβει το Υπουργείο για τη βελτίωση και την εύρυθμη λειτουργία της Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης;

Παρακαλώ σημειώστε ότι αυτή η διαδικτυακή τοποθεσία απαιτεί cookies για να λειτουργήσει σωστά.
Δεν αποθηκεύονται πληροφορίες σχετικά με εσάς προσωπικά.